پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نحوه مصرف قهوه فوری سوپریم لاغری دکتر بیز
نوشته شده در یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
بازدید : 71
نویسنده : مجتبی

طرز تهیه قهوه فوری سوپریم گانودرما
برای پاسخ به این سوال ساده کافیست به مراحل زیر توجه کنید:

یکی از ساختارهای بسته کافه سوپریم را باز کنید.
پودر را در یک لیوان آب جوش یا یک لیوان شیر بریزید.
بعد از مخلوط کردن می توانید بخورید.
قارچ گانودرما با محبوبیتی که در بین مردم دارد و خواص بی شماری که در مورد آن ذکر شده است، علاقه و توجه بسیاری از افراد را برای آشنایی بیشتر با آن و اقدام در مورد استفاده از این قارچ برانگیخته است.

سلیقه افراد در انتخاب قهوه گانودرما متفاوت و متنوع است. در فروشگاه مستر بیز انواع مختلفی از قهوه وجود دارد که با عصاره قارچ گانودرما ترکیب شده است. یکی از این قهوه ها، قهوه فوری سوپریم با قارچ گانودرما است.

اثر آرامش بخش، تنظیم قند خون، تقویت سیستم ایمنی بدن و ... از جمله خواص و فواید استفاده از قهوه سوپریم دکتر بیز با قارچ گانودرما است. در هر بسته این قهوه 20 ساشه وجود دارد. ترکیب گیاه جینسینگ به همراه قارچ گانودرما و قهوه سوپریم در نهایت این قهوه را در مقایسه با سایر قهوه های موجود در بازار منحصر به فرد کرد.

در ادامه با این قهوه جذاب و خوشمزه از محصولات دکتر بیز بیشتر آشنا خواهید شد.

قهوه فوری سوپریم گانودرما دکتر بیز

خواص کافه سوپریم با قارچ گانودرما
امروزه بسیاری از افراد برای تجربه آرامش و رضایت به درمان های مختلف و بعضا خطرناک روی می آورند. استفاده از قرص های خواب آور و آرام بخش نه تنها راه حل مناسبی نیست، بلکه عوارض زیادی نیز به همراه دارد.

کافه سوپریم که در مستر بیز موجود است ترکیبی از قهوه عربیکا، قارچ گانودرما لوسیدوم و گیاه جینسینگ است که خواص زیادی برای کاربر دارد. از خواص قهوه سوپریم با قارچ گانودرما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش میل جنسی
تقویت قوای جنسی و افزایش تولید اسپرم در مردان
بهبود انزال زودرس و درمان آن در فرآیند استفاده تخصصی
در چربی سوزی و کاهش وزن موثر است
افزایش انرژی و شادابی بدن
تقویت سیستم ایمنی بدن به ویژه در افراد مبتلا به ام اس
مضرات قارچ گانودرما
این قارچ آسیایی علاوه بر مزایای زیادی که دارد، در برخی موارد مضراتی را نیز برای استفاده کننده به همراه دارد. در مواردی که از قارچ به طور مستقیم و بدون ترکیب و فرآوری مناسب استفاده می‌کنید، ممکن است مشکلاتی در بدن ایجاد شود. با ترکیب پودر قارچ گانودرما با قهوه های مختلف، علاوه بر افزایش خواص، مضرات کلی استفاده از کلارچ را نیز کاهش داده ایم. برای آشنایی بیشتر با شما چند نمونه از مضرات قارچ گانودرما را در لیست زیر ذکر کرده ایم:

خارش گلو با مصرف زیاد
بدتر شدن ناراحتی معده در صورت استفاده بلافاصله بعد از غذا
کاهش فشار خون (در بیماران مبتلا به فشار خون با احتیاط مصرف شود)
خرید قهوه فوری سوپریم با قارچ گانودرما
طعم قهوه فوری گانودرما سوپریم ترکیبی از کرم گیاهی و طعم قهوه تلخ است که بسیار خوش طعم و مطبوع است. برای خرید قهوه سوپریم با قهوه گانودرما می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. هر بسته این محصول حاوی 20 ماده است که برای وعده غذایی یک نفر مناسب است.

برای سفارش عمده این محصول بهتر است با شماره وب سایت تماس حاصل فرمایید. تیم مشاوره و پشتیبانی در فروشگاه ما به شما عزیزان مشاوره رایگان ارائه می دهد.

قیمت قهوه های گانودرما در فروشگاه ما بر اساس مدل قهوه و تعداد قهوه در بسته بندی کافی تعیین می شود. برای دم کردن باکیفیت ترین قهوه سوپریم با قارچ گانودرما با بهترین قیمت به فروشگاه مراجعه کنید.

انواع قهوه قارچ گانودرما در فروشگاه آقای بیز

برای استفاده از خواص قارچ گانودرما به شیوه درست، بهتر است با یک حلال مناسب ترکیب شود. به همین پودرهای فرآوری شده را با آب جوش یا شیر مخلوط می‌کنند.

در فروشگاه آقای بیز عصاره قارچ گانودرما را با قهوه‌های مختلف مانند: قهوه فوری سوپریم، قهوه لاته، هات چاکلت و.. ترکیب می‌شود تا علاوه بر خاصیت قارچ، خواص دیگری نیز به فرآورده اضافه شود.

برای آشنایی بیشتر با قهوه‌های ترکیب شده با گانودرما به موارد زیر دقت نمایید:

  • کافه موکا با قارچ گانودرما
  • کافه لاته به همراه قارچ گانودرما
  • هات چاکلت با قارچ گانودرما
  • قوه ماسالا به همراه قارچ گانودرما
  • کافه سوپریم با قارچ گانودرما